Tuesday, October 26, 2010

Forum Perdana Keluarga Cemerlang


Pada 23 Oktober 2010 telah berlangsung Forum Perdana Keluarga Cemerlang Dun Seberang Takir yang bertempat di Masjid Al-Abrar Bukit Tok Beng, Seberang Takir. Forum Perdana yang bertajuk " Ibubapa Cakna Membentuk Keluarga Cemerlang" telah dipengerusikan oleh Y BHG Ustaz Wan Akashah Bin wan Abd Hamid. Jemputan ahli panel terdiri penceramah yang tidak asing lagi iaitu Y BHG Dato' Ustazah Siti Nor Bahyah Binti Mahamood dan Y BHG Ustaz Kamaruddin Omar.


Matlamat utama program adalah untuk memberi kefahaman tentang tanggungjawab ibubapa dalam membentuk anak-anak menuju kesejahteraan dan kecemerlangan institusi kekeluargaan. Selain itu, intipati lain forum ini adalah untuk membentuk keperibadian anak-anak ke arah kecemerlangan dunia dan akhirat. Dari maklumbalas yang diterima, sambutan terhadap forum ini amat menggalakkan. Para jemputan berharap forum sebegini dapat diadakan lagi pada masa akan datang.


Majlis perasmian disempurnakan oleh YB Haji Ahmad Razif Bin Abd Rahman.

Ahli panel: Y. BHG Dato’ Ustazah Siti Nor Bahyah Binti Mahamod dan Y. BHG Ustaz Kamalrudin Bin Omar
























































KUALA NERUS HARI INI







































No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...