Saturday, September 4, 2010

Program Cakna Rakyat "Bubuk Lambuk 1 Malaysia"




BUKIT TUNGGAL - 04 Sept 2010 - Sempena Bulan Ramadhan yang mulia ini, Agensi Pembangunan Masyarakat Terengganu ( APMT ) dengan kerjasama Parlimen Kuala Nerus dan Pusat Khidmat Masyarakat DUN telah mengadakan Program Cakna Rakyat "Bubur Lambuk 1 Malaysia" di Pekan Batu Enam.
Aktiviti gotong-royong menyediakan bahan untuk memasak bubur lambuk bermula jam 9 pagi. Program ini membabitkan cawangan-cawangan yang berada di dalam peti undi Batu Enam dan Pengkalan Arang.

Tepat jam 2.35 petang, pengagihan bubur lambuk kepada rakyat istimewa dilaksanakan oleh Ahli Parlimen Kuala Nerus merangkap Ketua UMNO Bahagian, Y.B Dato' Haji Mohd Nasir bin Tan Sri Ibrahim Fikri dan isteri dan Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal, Y. Bhg Tuan Haji Ismail bin Nik.

Program ini mendapat sambutan yang agak luar biasa dan akan dijadikan aktiviti dalam setiap bulan Ramadhan akan datang. Rata-rata masyarakat di sekitar ini meminati bubur lambuk.


KUALA NERUS HARI INI

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...