Sunday, September 5, 2010

APMT Cakna Rakyat Bersama YB ADUN


Merisik Khabar...YB Razif ( berkemeja putih ) bertanya khabar kepada rakyatnya.

Lawat..Isteri YB ADUN ( bertudung merah jambu )Melawat Rakyat yang Uzur.


Bungkus... Pegawai APMT menyiapkan barangan keperluan untuk agihan.

SEBERANG TAKIR HARI INI

Sebagai Wakil Rakyat yang perihatin, setiap kali ada ruangan masa mereka tidak melepaskan peluang untuk meninjau masalah rakyat. Di Seberang Takir, memiliki Wakil Rakyat seperti YB Hj Ahmad Razif adalah suatu keuntungan kepada rakyat. Ini disebabkan YB Ahmad Razif tidak pernah jemu melawati rakyatnya terutama yang mengalami masalah kesihatan dan musibah lain.

Terkini, YB Razif bersama pegawai Agensi Pembangunan Masyarakat (APMT) DUN Seberang Takir dibawah Program Cakna Rakyat telah melawat 40 orang rakyatnya di Peti Undi Seberang Takir Pantai dan Peti Undi Kg Baru. Berbagai barangan keperluan dapur dibawa dan dihadiahkan kepada tuan rumah yang dikunjung.

YB Razif berazam, beliau akan cuba menjejakkan kaki ke setiap rumah di dalam DUN Seberang Takir selama beliau menjadi Wakil Rakyat. Selepas ini beliau dan APMT akan melawat Peti Undi Bukit Tok Beng, Teluk Ketapang, Kg Batin dan Tok Jembal.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...