Sunday, August 15, 2010

Majlis Tadarus Al Quran dan Ceramah Agama


SEBERANG TAKIR HARI INI


Lembaga Kebajikan Perempuan Islam Cawangan Kuala Nerus bersama APMT Dun Seberang Takir telah menganjurkan Majlis Tadarus Al Quran dan Ceramah Ugama di Masjid Al Abrar Bukit Tok Beng bermula jam 8 pagi hingga 12 tengahari.

Majlis yang diadakan secara tahunan ini dihadiri seramai 208 orang yang majoritinya adalah kaum perempuan. Majlis yang sepatutnya dirasmikan oleh YB ADUN Seberang Takir telah mewakilkan kepada Timbalan Pengerusi Masjid Al Abrar disebabkan YB yang merangkap Ahli Mesyuarat kerajaan Terengganu mempunyai urusan penting dan rasmi kerajaan.

Majlis dimulakan dengan bacaan-bacaan ayat Al Quran yang diketuai oleh Puan Hajjah Salmah Yusoff, Pegawai APMT DUN Seberang Takir merangkap Pengerusi LKPI Kuala Nerus. Selepas itu hadirin diberikan Ceramah Agama oleh Ustazah Azizah yang dijemput khas dari Yayasan Islam Terengganu. Diakhir majlis, semua hadirin diberikan cenderahati yang disampaikan oleh Pengerusi LKPI, Timbalan Pengerusi Masjid dan Ustazah Azizah.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...