Tuesday, August 31, 2010

APMT bersama UMNO Kuala Nerus menyambut Ambang Merdeka 2010




KUALA NERUS HARI INI


Sempena menyambut Kemerdekaan negara ke 53, APMT dengan kerjasama UMNO Bahagian Kuala Nerus telah mengadakan Program Ambang Merdeka 2010 yang bertempat di perkarangan Bangunan UMNO Kuala Nerus di Pekan Batu Enam pada 30 Ogos yang lalu.

Program yang julung kali diadakan ini dimulakan dengan tayangan video Hati Malaya 1957 yang dipancarkan pada dinding Bangunan UMNO Bahagian. Sementara itu, pasukan Pemuda Bermotorsikal seramai 400 buah motorsikal telah membawa Jalur Gemilang ke seluruh Parlimen oleh pasukan DUN masing-masing sebelum berhenti di depan bangunan UMNO yang disambut oleh pasukan Puteri UMNO Kuala Nerus. Kehadiran konvoi daripada 4 DUN memberi ruang kepada YB Dato' Haji Mohd Nasir bin Tan Sri Ibrahim Fikri, selaku Ketua UMNO Bahagian Kuala Nerus memberikan Ucapan Kemerdekaan kepada hadirin.

Turut hadir di majlis itu adalah YB ADUN Seberang Takir bersama isterinya, YB ADUN Tepoh, Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal, Penolong Pengarah APMT dan semua pemimpin pelbagai lapisan di dalam parlimen Kuala Nerus.

Selepas Doa Selamat dibacakan oleh Haji Abd Rahman Salleh, golongan belia terutamanya melahirkan rasa gembira mereka dengan menyanyikan beberapa buah lagu Patriotik secara beramai-ramai.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...