Monday, May 30, 2011

MAJLIS PEMERIKSAAN KESIHATAN MATA



BUKIT TUNGGAL : 31 Mei 2011-Majlis pemeriksaan mata peringkat DUN Bukit Tunggal telah diadakan bertempat di Balairaya Kampung Tebauk. Majlis tersebut telah bermula jam 8.30 pagi dengan dihadiri seramai kira-kira 200 orang peserta yang terdiri kebanyakannya daripada warga emas.

Majlis ini merupakan kerjasama antara Pusat Khidmat Masyarakat DUN Bukit Tunggal dan pihak Setiausaha Kerajaan Terengganu serta pihak Arca Imej Optometrist Sdn Bhd. Satu majlis pembahagian cermin mata akan disempurnakan oleh YAB Menteri Besar Terengganu akan diadakan pada akhir bulan Jun ini sempena lawatan 1 Hari YAB Menteri Besar ke DUN Bukit Tunggal.

Turut hadir ke majlis tersebut adalah Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal iaitu Tuan Haji Ismail bin Nik, pengerusi-pengerusi JKKK dan penduduk kampung yang menjalani pemeriksaan mata.

Setiap peserta yang akan menerima bantuan cermin mata ini dikehendaki menjalani pemeriksaan mata terlebih dahulu yang telah dikendalikan oleh kakitangan Arca Imej Optometrist Sdn Bhd bagi memastikan keadaan mata peserta-peserta tersebut. Majlis ini telah berakhir kira-kira jam 2.00 petang.

KUALA NERUS HARI INI

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...