Sunday, May 22, 2011

PROGRAM BAKTI REMAJA SIRI 1 DUN BUKIT TUNGGAL TAHUN 2011




BATU RAKIT : 12 Mei 2011 - Kursus Program Bakti Remaja siri 1 bagi tahun 2011 DUN Bukit Tunggal telah diadakan bertempat di Akademik Kepimpinan GPMS, Batu Rakit. Kursus ini melibatkan seramai 130 orang peserta yang terdiri daripada lelaki dan perempuan berumur 21 tahun dan ke atas.

Kursus ini telah berlangsung selama 3 hari 2 malam yang bermula pada tarikh 12 hingga 14 Mei 2011. Selain penglibatan remaja yang berumur 21 tahun dan ke atas, AJK-AJK Pergerakan Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Kuala Nerus turut terlibat menjayakan majlis ini. Dalam kursus ini, peserta-peserta telah didedahkan dengan aktiviti latihan dalam kumpulan ( LDK) yang memerlukan kerjasama dan komitmen antara satu sama lain bagi menyiapkan tugasan yang telah diberikan.

Kursus Siri 1 ini melibatkan dua buah peti undi iaitu, Peti Undi Batu Enam dan Peti Undi Pengkalan Arang dalam DUN Bukit Tunggal. Peti Undi Batu Enam melibatkan peserta-peserta daripada JKKK Tuan Mandak, Batu Enam dan Taman Desa Jaya. Manakala, Peti Undi Pengkalan Arang pula melibatkan peserta kursus dari JKKK Pak Katak, Paya Lima Amas, Pengkalan Arang dan juga Tebauk.

KUALA NERUS HARI INI

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...