Thursday, July 1, 2010

APMM bersama Komuniti Maritim





Agensi Penguat kuasaan Maritim Malaysia, APMM telah mengadakan Program Suai Mesra dengan Komuniti Maritim di Kg Batin pada 25 dan 26 Jun 2010. Banyak aktiviti yang telah dijalankan selama 2 hari tersebut seperti sukaneka, perlawanan Futsal, Sepak Takraw, Bola Tampar Pantai dan gotong royong dan mengecat surau. Pihak APMM juga sempat membina sebuah wakaf baru sebagai tanda peringatan program kemasyarakatan mereka di Kg Batin, Seberang Takir.
Perasmian program tersebut telah dirasmikan oleh Ketua Pengarah Maritim Malaysia, Laksamana Maritim Dato’ Amdan di Dewan Sivik Seberang Takir pada 26 Jun 2010. Sebelum itu, Dato Amdan dan YB Haji Ahmad Razif diarak oleh 100 buah motorsikal daripada Pasukan Pemuda UMNO Bermotosikal DUN Seberang Takir mengeilingi kawasan komuniti maritim.
Selepas majlis perasmian, pihak APMM telah membuka ruang kepada komuniti untuk bertanyakan soalan-soalan di dalam sesi dialog. Disamping itu, pertandingan mewarna kepada kanak-kanak tadika turut diadakan bagi memeriahkan lagi suasana.
KUALA NERUS HARI INI

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...