Saturday, July 10, 2010

Karnival Bola Sepak Piala Dunia 2010



KUALA NERUS HARI INI

Sempena Pertandingan Bola Sepak Piala Dunia 2010, Penyelaras Pemuda UMNO dengan kerjasama APMT DUN Seberang Takir dan Pusat Khidmat DUN Seberang Takir telah menganjurkan satu karnival sukan malam di Dataran Permata Kg Baru bersebelahan Pusat Khidmat Masyarakat DUN Seberang Takir bermula 10 sehingga 11 Julai 2010.

Acara yang dijalankan adalah Pertandingan 'Street Soccer' 3 on 3, Permainan Video Playstation dan Timang Bola. Selain itu, banyak hadiah untuk cabutan nombor bertuah disediakan kepada pengunjung termasuklah hadiah utamanya adalah peti television 29 inci. Layar besar telah dipasangkan untuk penduduk sekitar menonton perlawanan bola sepak piala dunia secara beramai-ramai sejak peringkat awal lagi setiap malam.

Pada malam kemuncak perlawanan akhir kejohanan Piala Dunia 2010, YB Haji Ahmad Razif Abd Rahman, ADUN Seberang Takir akan turut menyertai karnival tersebut. Pihak penganjur menyediakan masakan istimewa BBQ Daging Kambing dan Ayam selain Mee Goreng serta Pulut Sambal Kelapa. Disitu nanti, para pegawai APMT DUN akan mengambil peluang untuk memberi khidmat memeriksa Daftar Pemilih SPR dan bersedia untuk mendaftarkan pengundi baru.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...