Thursday, April 8, 2010

UMNO Dimantapkan Dengan Kursus Biro Tata Negara


UMNO CAWANGAN DIMANTAPKAN DENGAN KURSUS BIRO TATA NEGARA

9 April - Seramai 114 peserta yang tergolong daripada pentadbiran teratas setiap cawangan UMNO di dalam Dewan Undangan Negeri ( DUN ) kawasan Seberang Takir telah melaporkan diri berkursus selama 3 hari 2 malam di Kem Biro Tata Negara, Pantai Chenang, Pulau Langkawi.

Para peserta diseliakan oleh Pegawai Agensi Pembangunan Masyarakat DUN Seberang Takir yang diketuai sendiri oleh Ketua penyelia DUN tersebut.

ADUN Seberang Takir, Haji Ahmad Razif Abd Rahman yang telah merasmikan kursus tersebut semalam berkata, kursus ini adalah sebahagian daripada usaha memperkemaskan jentera UMNO agar sentiasa bersedia memberikan perkhidmatan terbaik kepada rakyat mukim masing-masing. Beliau yang baru sahaja selesai bersidang di Dewan Undangan Negeri terus bergegas ke Langkawi semata-mata ingin bersama kepimpinan akar umbi seterusnya bermesra dan mendalami masalah yang dihadapi mereka.

Peserta yang terdiri oleh Ketua, Timbalan dan Setiausaha UMNO Cawangan masing-masing merasakan usaha ini merupakan langkah yang terbaik oleh Penyelaras UMNO DUN bagi memantapkan pentadbiran UMNO Cawangan mereka.


KUALA NERUS HARI INI

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...