Saturday, April 10, 2010

Wau Tetap di Hati Masyarakat







KUALA NERUS HARI INI


BUKIT TUNGGAL, 9 April – Pertandingan wau bulan naik tertutup peringkat Cawangan Bukit Kandis dengan kerjasama JKKK Bukit Tunggal dan Bukit Kandis telah diadakan di padang Kampung Seberang Baroh, Bukit Tunggal.

Pertandingan yang diadakan telah mendapat sambutan yang menggalakkan daripada segenap lapisan masyarakat. Majlis turut dihadiri oleh Ahli Parlimen Kuala Nerus, YB Dato’ Haji Mohd Nasir Bin Tan Sri Ibrahim Fikri, Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal iaitu Tuan Haji Ismail Bin Nik dan isteri, Puan Hajah Salbi bt Abd Aziz.

Pertandingan wau bulan naik telah mengambil masa pertandingan selama dua hari. Sebanyak 220 orang peserta telah memasuki dalam pertandingan tersebut. Seramai 12 orang pengadil telah bertugas pada hari tersebut.

Johan telah dimenangi oleh Encik Shabirun Bin Din dari Kampung Bukit Tunggal. Beliau berjaya membawa pulang wang tunai berjumlah RM200.00. Manakala hadiah tempat kedua dan tempat ketiga pula berjumlah RM100.00 dan RM80.00.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...