Tuesday, December 21, 2010

Himpunan Remaja Disambut Baik


Sedia... Peserta Himpunan Remaja bersedia untuk berlepas.




Faedah... Setiap peserta diberikan elaun dan Topi Keledar oleh pihak penganjur.

SEBERANG TAKIR HARI INI

Sempena Pelancaran Kelab Motorsikal Terengganu, satu Himpunan Remaja di Stadium Tertutup, Kompleks Sukan Negeri di Gong Badak telah melibatkan kira-kira 1000 peserta belia daripada DUN Seberang Takir pada 18 Disember 2010 yang lalu.

Peserta berkumpul di Dataran Permata, Kg Baru bermula jam 10.00 pagi dengan mendaftarkan diri kepada Penghulu Mukim. Belia bermotorsikal yang berdaftar dilepaskan ke Lapangan Terbang oleh Pengerusi Penyelaras Pemuda UMNO Seberang Takir untuk menunggu ketibaan YAB Perdana Menteri Malaysia. Konvoi diiringi oleh Polis Trafik Cawangan Kuala Terengganu yang diketuai oleh Inspektor Zainon.

Sebaik rombongan Perdana Menteri meninggalkan Lapangan Terbang, kumpulan Belia Bermotorsikal Seberang Takir yang berkumpul tadi mengekori sehingga ke Stadium Tertutup dan meletakkan motorsikal masing-masing ditempat yang telah disediakan.

Sebagai imbuhan, setiap peserta yang menyertai konvoi dihadiahkan sebuah topi keledar 1Malaysia dan sedikit elaun wang tunai.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...