Monday, December 6, 2010

SURAU BARU TAHUN 2010



KG BUKIT TUNGGAL,04 DIS - Pegawai Pembangunan Dun Bukit Tunggal, Yang Berbahagia Tn.Haji Ismail bin Nik hadir meluangkan masa untuk merasmikan surau Wan Yusof ( Surau baru ) tepat jam 11.40 pagi hasil kerjasama antara jawatan kuasa surau, JKKK,ketua cawangan dan jawatan kuasa wanita cawangan.

Dalam ucapan PPD, beliau mengucapkan setinggi penghargaan atas kehadiran penduduk setempat walaupun cuaca hujan ketika itu sangat lebat untuk sama-sama meraikan majlis ini. Beliau juga amat gembira dengan pembinaan surau dan mengambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih kepada keluarga tuan tanah kerana memberi kebenaran mendirikan surau tersebut diatas tanah mereka. Budi mereka hanya Allah jua yang membalasnya. Beliau juga berharap banyak program kemasyarakatan diadakan di kawasan ini.

Beliau mencadangkan pada pihak kontraktor agar berjumpa dengan Do Pejabat Tanah untuk memohon kebenaran tanah bagi pembesaran surau tersebut. Dengan adanya surau ini ianya member kemudahan dan keselesaan penduduk sekitar Bukit Tunggal.

Majlis bersurai pukul 12.30 tengahari dan disediakan makan tengahari untuk semua tetamu yang hadir.

KUALA NERUS HARI INI

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...