Tuesday, December 7, 2010

KARNIVAL JIRAN WANITA DIADAKAN DALAM HUJAN


Penghargaan... Puan Hajjah Harlina (kiri )menerima cenderahati
daripada Pengarah Perpadua Daerah Kuala Terengganu


Tahniah... Puan Harlina menyampaikan hadiah kepada pemenang.


Puan Hajjah Harlina merasmikan Majlis Penutup Karnival Jiran Wanita

SEBERANG TAKIR HARI INI

Jabatan Perpaduan Dan Intergriti Nasional Daerah Kuala Terengganu telah menganjurkan Karnival Jiran Wanita KRT Peringkat Daerah Kuala Terengganu di Pantai Kubang Badak pada 4 Disember 2010 yang lalu dalam keadaan cuaca hujan lebat.

KRT Kubang Badak telah dipilih sebagai tuan rumah dan penganjur bersama karnival berkenaan telah mengendalikan dengan baik semua acara yang berlangsung. Biarpun hujan yang turun lebat pada hari berkenaan tetapi program yang dirancang tetap berjalan tanpa mengendahkan keadaan cuaca.

Puan Hajjah Harlina Zakaria, isteri ADUN Seberang Takir turut merasa bangga terhadap Jiran Wanita yang berjaya melaksanakan program tersebut dan beliau melahirkannya di dalam Ucapan Majlis Penutup. Sebelum itu, beliau menyampaikan hadiah-hadiah kepada para pemenang acara sukaneka yang dipertandingkan pada hari berkenaan.

Sementara itu, Puan Hajjah Norma Mohd Nor, Pengarah Perpaduan Daerah Kuala Terengganu juga turut hadir di majlis tersebut. Selain Ketua UMNO Cawangan, Pengerusi JKKK Kubang Badak juga dapat meluangkan masa bersama Jiran Wanita menyertai acara sukaneka.



No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...