Wednesday, February 23, 2011

MAJLIS RAMAH MESRA PERONDA SKIM RONDAAN SUKARELA (SRS) RUKUN TETANGGA


GONG KIJANG : 17 Februari 2011- Majlis Ramah Mesra Peronda Skim Rondaan Sukarela (SRS) bersama pemimpin masyarakat telah di adakan bertempat di Balai Khairat JKKK Kampung Gong Kijang jam 9.00 malam. Majlis tersebut telah dihadiri oleh Tuan Haji Ismail Bin Nik, iaitu Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal, Pengerusi JKKK Gong Kijang iaitu Haji Abd Rahman Bin Salleh, Ketua Balai Polis Gong Badak iaitu ASP Hazifal dan Pegawai dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Terengganu iaitu ASP Norizam serta penduduk kampung Gong Kijang.

Majlis yang dimulakan dengan ucapan kata-kata aluan oleh Haji Abd Rahman Bin Salleh dengan berselawat beramai-ramai. Majlis tersebut juga turut mendapat sambutan daripada penduduk Kampung Gong Kijang.

Seterusnya,Pegawai Pembangunan DUN menyampaikan ucapan beliau. Dalam majlis tersebut, beliau telah mengucapkan terima kasih kepada Pengerusi JKKK Gong Kijang kerana memberi tapak balai khairat untuk melakukan aktiviti-aktivi kebajikan. Beliau juga menyatakan bahawa setiap anggota Skim Rondaan Sukarela (SRS) perlu berjaga bersungguh-sungguh untuk maruah dan keselamatan kampung.

Di samping itu, beliau juga mengucapkan terima kasih kepada Haji Abd Rahman Bin Salleh kerana menjemput beliau kemajlis yang penuh bermakna itu. Dalam ucapan yang disampaikan oleh Tuan Haji Ismail Bin Nik, beliau juga berharap agar KRT Kampung Gong Kijang sentiasa bersemangat untuk membuat rondaan-rondaan dan aktiviti-aktiviti yang dilakukan tidak berhenti begitu sahaja dan segala aktivi yang akan dilaksanakan perlulah sentiasa berterusan.

KUALA NERUS HARI INI

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...