Wednesday, August 31, 2011

Jom Shopping Bersama Anak Yatim

KUALA TERENGGANU : 25 Ogos 2011-Satu majlis sempena meraikan Aidilfitri iaitu Jom Shoping bersama anak-anak Yatim dan golongan miskin Parlimen Kuala Nerus telah -diadakan bertempat di Pasaraya Giant baru-baru ini. Jom Shoping anjuran Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Kuala Nerus mendapat sambutan yang menggalakkan daripada golongan yang kurang bernasib baik.

Jom Shoping telah bermula kira-kira jam 4.00 petang telah dihadiri oleh YB. Dato’ Haji Mohd Nasir bin Tan Sri Ibrahim Fikri iaitu Ahli Parlimen Kuala Nerus. Beliau turut membantu anak-anak yatim dalam memilih pakaian mengikut citarasa dan warna. Golongan anak-anak yatim dan orang miskin turut dihadiri oleh keluarga masing-masing.

Selepas selesai mereka membeli peralatan menyambut hari raya, golongan tersebut telah menghadiri majlis berbuka puasa yang telah diadakan bertempat di Restoran D’ Muara, Kuala Terengganu. Setiap kanak-kanak kelihatan sangat gembira kerana dapat membeli pakaian baru, kasut baru dan sebagainya bagi menyambut kedatangan Aidilfitri.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...