Wednesday, August 31, 2011

Pengagihan Bantuan Tunai Danaraya






Pulau Duyong : 14 Ogos 2011

Majlis agihan bantuan dana raya DUN Bukit Tunggal telah diadakan bertempat di Dewan Sivik Duyong. Majlis tersebut telah diadakan kira-kira jam 11.00 pagi dengan dihadiri oleh penerima-penerima bantuan dana raya yang melibatkan Peti Undi Pulau-Pulau dan Peti Undi Bukit Tumboh.

Majlis tersebut telah dihadiri oleh Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal iaitu Tuan Haji Ismail bin Nik serta Pengerusi JKKK dan Ketua Cawangan dari sekitar Duyong dan juga Bukit Tumboh.

Sebelum bantuan dana raya diberikan kepada penerima-penerima, setiap penerima telah mendaftarkan kehadiran mereka di kaunter-kaunter yang telah diuruskan oleh pegawai-pegawai APMT DUN Bukit Tunggal.

Bantuan agihan dana raya ini melibatkan penerima-penerima daripada kategori berpebdapatan rendah/miskin, warga emas, orang kurang upaya (OKU) serta ibu tunggal. Seramai 4 orang pegawai APMT DUN Bukit Tunggal telah dipertanggungjawabkan untuk menguruskan agihan bantuan dana raya kepada penerima-penerima. Turut sama membantu menguruskan agihan dana raya ialah Ketua Penyelia APMT DUN Bukit Tunggal iaitu Cik Rahayu bt Che Ayob. Majlis tersebut telah berakhir kira-kira jam 3.30 petang.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...