Wednesday, August 31, 2011

Lawatan Cakna Rakyat







BUKIT TUNGGAL : 24 Ogos 2011

Majlis kunjungan sempena lawatan Cakna Rakyat telah diadakan kira-kira jam 11.30 pagi. Majlis tersebut telah diadakan di sekitar Kampung Batu Enam, Tebauk, Bukit Kandis, Tuan Mandak, dan Duyong Kecil Wan Su. Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal iaitu Haji Ismail bin Nik dan isteri Puan Hajah Salbi bt Abd Aziz telah mengunjungi pesakit kronik.

Dalam lawatan itu, turut sama ke majlis tersebut ialah Ketua Pemuda dan Ketua Puteri UMNO DUN Bukit Tunggal iaitu Encik Amir Amri bin Mohamad dan Puan Umi Kelthom bt Mustapha. Ketika mengunjungi pesakit warga emas di Kampung Batu Enam, Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal telah mengunjungi Encik Abd Aziz yang menghidap penyakit jantung. Beliau telah menyampaikan cenderahati dan sumbangan kepada pesakit-pesakit kronik.

Selain itu, beliau juga telah mengunjungi Encik Mohamad bin Ibrahim di Kampung Bukit Kandis yang telah menghidap penyakit saraf. Turut hadir ke lawatan cakna rakyat tersebut ialah kakitangan-kakitangan Pusat Khidmat Masyarakat DUN Bukit Tunggal.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...