Wednesday, August 31, 2011

Lawatan Cakna








KUALA TERENGGANU : 27 Ogos 2011

Majlis penyampaian hamper bersama YAB Dato’ Seri Haji Ahmad bin Said iaitu Menteri Besar Terengganu dan isteri telah diadakan di Hospital Sultanah Nur Zahirah.

Majlis tersebut telah dihadiri oleh Ahli Parlimen Kuala Nerus iaitu YB Dato’ Haji Mohd Nasir bin Tan Sri Ibrahim Fikri dan isteri YBhg To’ Puan Hajah Ruby Sabariah bt Dato’ Mohd Yusof , YBhg Tuan Haji Ismail bin Nik, Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal dan isteri Hajah Salbi bt Abd Aziz.

Majlis tersebut telah dihadiri Yang Berhormat –Yang Berhormat di setiap Parlimen dan DUN telah bermula jam 4 ptg. Majlis tersebut telah mendapat sambutan daripada Pergerakan Puteri dari setiap DUN dan juga Parlimen.

Majlis penyampaian hamper diagihkan kepada pesakit-pesakit di setiap wad dalam Hospital Sultanah Nur Zahirah. Turut hadir ialah Ketua Pergerakan Puteri iaitu Puan Aida bt Azam dan Ketua Penyelaras Puteri DUN Bukit Tunggal iaitu Puan Ummi Kalthum bt Mustapha.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...