Wednesday, August 31, 2011

Program Kayuhan Sahur






PULAU DUYONG: 25 Ogos 2011
Satu program Kayuhan Sahur anjuran Pergerakan Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Kuala Nerus telah diadakan di perkarangan Dewan Sivik Pulau Duyong. Majlis tersebut bermula jam 11.00 malam.


Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal iaitu YBhg Tuan Haji Ismail bin Nik telah merasmikan program tersebut. Turut hadir ialah Setiausaha Penyelaras DUN iaitu En Hasnuddin bin Hashim.


Selain itu, Ketua Pergerakan Pemuda dan Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Kuala Nerus iaitu Haji Apli bin Yusof dan Puan Aida bt Azam turut hadir memeriahkan majlis. Program kayuhan sahur telah dianggotai oleh pergerakan Pemuda dan Puteri DUN Bukit Tunggal, Seberang Takir, Tepoh dan Teluk Pasu.

Anggota kayuhan basikal yang melibatkan 200 orang pemuda dan puteri telah memulakan kayuhan yang bermula dari perkarangan Dewan Sivik Pulau Duyong dan berakhir di kediaman rumah Haji Apli bin Yusof. Program kayuhan basikal telah bermula jam 12 tengah malam dan berakhir kira-kira jam 3.00 pagi.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...