Wednesday, August 31, 2011

Majlis Berbuka Puasa Parlimen Kuala Nerus








SEBERANG TAKIR : 18 Ogos 2011- Majlis berbuka puasa anjuran Pejabat Parlimen Kuala Nerus telah diadakan bertempat di perkarangan Pejabat Parlimen Kuala Nerus.Majlis tersebut telah bermula kira-kira jam 5.30 petang iaitu dengan dimulai dengan majlis Khatam Al-Quran.

Ahli Parlimen Kuala Nerus, YB Dato’ Haji Mohd Nasir bin Tan Sri Ibrahim Fikri dan isteri YBhg. To’Puan Hajah Ruby Sabariah bt Dato’ Mohd Yusof telah hadir ke majlis tersebut. Turut hadir ialah YBhg Tuan haji Ismail bin Nik, Pegawai Pembangunan DUN Bukit Tunggal dan isteri serta kenalan dan sahabat handai.

Dalam majlis tersebut, Ahli Parlimen Kuala Nerus dan isteri serta anakanda beliau telah menyampaikan bantuan kepada anak-anak yatim ,golongan miskin, Persatuan NGO dalam Kuala Nerus, Pengayuh Beca serta Pentadarus-pentadarus Al-Quran.

Sebelum majlis berbuka puasa, Ahli Parlimen Kuala Nerus telah menyampaikan ucapan dan seterusnya majlis tahlil diadakan. Orang ramai mengunjungi ke majlis berbuka puasa dan mereka telah diberi cenderahati oleh kakitangan-kakitangan pejabat Parlimen Kuala Nerus.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...