Wednesday, August 31, 2011

Pengagihan Bubur Lambuk






BATU ENAM : 26 Ogos 2011- Majlis agihan bubur lambuk telah di adakan di Pekan Batu Enam iaitu di laluan yang menghubungkan Pekan Batu Enam ke Manir. Majlis tersebut bermula kira-kira jam 4.00 petang telah dihadiri oleh Pergerakan Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Kuala Nerus.

Antara tetamu kehormat yang turut hadir ke majlis tersebut ialah Ketua Perhubungan UMNO Bahagian Kuala Nerus, YB. Dato’ Haji Mohd Nasir bin Tan Sri Ibrahim Fikri. Selain itu, Ketua Pergerakan Pemuda dan Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Kuala Nerus iaitu En. Apli bin Yusof dan Puan Aida bt Azam turut serta ke majlis tersebut.

Agihan bubur lambut telah disampaikan oleh YB. Dato’ Haji Mohd Nasir bin Tan Sri Ibrahim Fikri dengan kerjasama pergerakan pemuda dan puteri di sepanjang jalan. Di samping memberikan bubur lambuk kepada semua kenderaan yang melalui jalan tersebut, ialah Ketua Perhubungan UMNO Bahagian Kuala Nerus turut meletakkan bendera di setiap kenderaan sempena menyambut bulan kemerdekaan. Majlis tersebut telah berakhir kira-kira jam 6.00 petang.

No comments:

Post a Comment

Majlis Kesyukuran & Solat Hajat di Masjid Seberang Takir

KUALA NERUS HARI INI 23.05.14 : Majlis Kesyukuran dan Solat Hajat di Masjid Seberang Takir..Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Surah Yasi...